donderdag 21 mei 2009

paar leuke foto's





















vandaag een paar foto's gekgen in mijn Mailbox. van mijn Moeder. ik heb weer een paar foto's van een leuke dag uit van Zaterdag Helaas Staat ie in een foute Map dat is dom van mij maar wat ik leuk vin aan een eene foto en dat is: dat papa ben hier lui ligt. erg Grappig toen wij op vaktie zouden gaan. nu een paar leuke foto's van een leuke dag uit zeg nou Zelf dit is een leuke foto en dit is natuur. eergistren had ik een wandel Gemaakt en ze Zeggen dat vlak bij school (Rotterdam Zelf) natuur heeft nou vin ik niet dit is veel en veel mooier wat er achter ons staat. dit is de Vligende Hollander. Harstikke gaaf. op de achtergrond de Pegasus en de Vligende Hollander met een splach. dit is een oud huis nog zo mooie foto. ik zit op een pannde stoel en Philip staat.
zo dit is mijn Blog voor vandaag.
Groetjes van Coen.

1 opmerking:

  1. De vliegende Hollander was wel erg leuk om te doen hè? Jij op de paddestoel vind ik ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen