maandag 18 mei 2009

de arend en Koningin Wilhelmina



Philip en Ik hebben vandaag een vrije dag morgen ga ik met Philip naar school en Overmorgen gaat Philip allen naar school.vandaag ga ik een blog maken over twee molen van noord barbant. ze zijn erg mooi op de Foto die van dongen kennen we al sins 2 dagen en heeft een alparte naam: namlijk: Koningin Wilhelmina. die is een koren molen dit is de Molen. Philip Vroeg wel hoe hiij heet toen ik hem voor het eerst zag dat was gemeen. dit is Terhijden De arend. ik kon hem al zien bij a59 na bij Knooppunt zonzeel ik vin dit ook een mooie foto. en ze zijn ook heel leuk alle bei korenmolen's. ze stonden niet te draaien. gistren Reden we ook langs t slot. en ook bij een andre molen. de rooie leuuwe is als eenge molen zonder afspraak en wel.
Coen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten