woensdag 20 mei 2009

deelname

ik wilde al eerder Deze Blog Schrijven maar toen kon ik wel even wel lekker eten. we zijn vorge week woensdag naar de Feyennoord Midag geweest in het hoofd kantoor van Rijndam het was erg leuk en Philip en ik hebben een brief dat wij goed mee Gedaan hebben maar wat ik eerder vertelt heb is dat we een foto maken en Wegwezen. ik heb de brief Gistren in mijn handen van me Juf. en zo ziet ie Er uit. we zijn er erg blij mee, ik ga die van Philip ook een keertje sannen en Philip kan dan zijn eigen Blog maken op Hyves ik vin het een mooie brief.
vandaag is Philip naar het vliegveld van rotterdam geweest.
ik ben benuld wat we volgende week gaan doen.
Coen

1 opmerking:

  1. Goed gedaan hoor Coen. Het is toch wel leuk om zo'n mooie brief te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen