donderdag 7 mei 2009

een Oud Teknig van Philip


ik Kwam een bekende teknig Tegen van Philip toen wij eens een keer in Oostenrijk waren had ie een Teknig gemaakt een plattegrond van de Efteling. Het is nog Stees heel Erg Mooi en heel Erg leuk met nog stees de nieuwe arkzie met De Vliegende Hollander en nog Veel meer. deze Teknig is hoe dan ook wel best Oud hij is net door mij Geskent ( De tekinig) en hij staat ook nog mooi Rechts is dat even Goed gelukt van mij. je kunt hier alles zien. hier staan ook de Arkzies op o.a wat ik genomd heb en nog veel meer het is in ider Geval heel Erg leuk om Treug te zien. ik vin dit heel erg mooi.
Groetjes van Coen

2 opmerkingen:

  1. Hé Coen, dat heb je inderdaad goed gescand hoor. Het is wel een vrolijke tekening. Toen kon Philip nog wel leuk tekenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat vin ik juist nog ook hoor mama. Bedankt ik kom deze Riakzie later Tegen. maar ja het is en blijft een mooie tekinig nu maar eens kijken hoe het verder af gaat lopen. ik zal wel eens de efteling willen maken als nu voor de Grap en niet voor de Grap. daar heb ik dan voor wel een beetje hulp mee nodig maar ik zal kijken wat ik ga doen:D

    Groetjes van Coen

    BeantwoordenVerwijderen