dinsdag 19 mei 2009

een paar foto uit de krant

hier geburen ook leuke dingen bij ons. we hebben Zelfs de molen gezien in de Krant er staat een paar leuke Foto's in Helaas kon ik niet alle foto's inscanen maar de naam en de wiken en die staat er wel op hoor. ik heb net mijn boek gepakt. voor de tekst want het gaat nu wel echter geburen. want een stuk uit me boek aan de eene kant gaan ze een nieuwe winkelcentrum bouwen naast die molen. en bij pagina 8 van de Krant Staat ites heel ander's molen nooit Gedacht is op 16 april van zijn wieken ontdaan. daarmee is het de Start schotgeven. dit is het stukje tekst en dit was het stuk waar ik een paar worden heb hier gezet. helaas kon het niet zo goed maar ik heb hem wel:d en daar gaat het om. er stond in die krant dat het zal een paar manden gaan duren. dan weet ik het alfast.


ook een pannekoekhuis word het mechien.


Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten