zondag 10 mei 2009

molen leiden





















we zijn vandaag naar leiden Geweest echt heel erg leuk. en we zijn naar de molen Geweest De valk. we konden ook de Put zien maar die was ook Gesloten maar we koden daar ook niet heen vanwege het fites pad Dus gistren en Vandaag was het molendag. Gistren zouden we naar KinderDijk gaan maar Jammer genoeg voor even parkerken 5 euro en dat wel voor de bus 12 euro 50 das Toch voor de bus goedkoper dan De auto? maar het was heel erg leuk. we hebben Zelf's heel veel gelopen. kijk maar eens mee met de volgende foto's niet alles. het zijn er heele boel. De foto staat een beetje onder maar Bij deze Foto staan Phlip mama en ik er op we ginnen hier Trappen trug
hier sta ik op. ik sta te kijken bij deze twee molen's De Put en de andre 1 de Put is gesloten van wege groot OnderHout. deze Foto heb ik Gemaakt Over meel en zo dit was echt een leuk Invo deze Foto heb ik ook gemaakt een mooie klok he? en dit is een kamer dit is weer een klok van de molen.
je kunt het al zien. we hebben het alle vier het leuk in de molen leiden.
vanf morgen komen de Foto's en deze blog ook op hyves.
Groetjes van Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten