zondag 17 mei 2009

Efteling



oh Yeah. Gistren was het een leuke dag we ginnen naar de
Efteling. en het was eglijk best wel mooi weer. dat slecht weer was maar ja dat was wel later die dag maar in het begin was dat gleukg niet zo. we konden gewoon in de achtbaan in. o.a de vlingede hollander de Ptyhon de bob en de Vogel rok. en we hebben ook 2 foto's gekocht van de Ptyhon en de Bob. het was een leuke dag geweest. Namlijk van Papa's werk: SGS. We vonden het leuk en we zijn nog moe. ik laat jullie de Foto's zien dit was ons eerste achtbaan van gistren De Python. van een snelheid van 85. toen we er in ginnen was het nog lekker Rustig maar toen wij naar het sprookjesbos ginnen was het wel 70 minuten. dan boven wij wel even. toen we naar de uitgang ginnen lopen was het nog stees zo. maar voor dat wij naar het sprookjes bos en naar de uitgang zouden gaan hebben we ook nog de Bob gedaan. en dat duurde lang het stond op een Bord 45 Minuten maar voor ons gevoel duurde dat langer.
ook de Vligende hollander is leuk en spannded dat duurde ook Best lang maar dat vond ik wel Logich. voor zo nieuwe akrzie. maar hij is heel erg leuk toen wij er waren toen stond er 60 min. en daarna 55.
en ik heb ook de Vogelrok gedaan heel erg leuk. niet zo lang het valt wel mee.
Ik vond het een leuke dag.
Coen.

1 opmerking:

  1. Brrr...ik zou niet in die achtbanen durven hoor ! knap dat jij dat wel doet !

    Groetjes
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen