maandag 26 april 2010

ik mag mijn Diepolama halen

Hoera!!!! ik mag Mijn Zwemdiepolama gaan halen en iIdreen is Zo Tros op mij en ik natuurlijk ook. want Philip heeft er al 1 en ik nog geen hoe dat komt weet ik niet. maar ik ben wel super blij. het is dan ook Super goed nieuws. ik ben ook hoe dan ook blij. en Mama en Philip komen ook wel Kijken. dus. dit is tot nu toe de nieuwste blog van mij ik hoop dat jullie het ook Vinden.

ik hou van Zwemmen ik heb Zwemmen aldijd leuk Gevonden en. het is al heerlijk maar alleen jammer dat het zo warm is. ook hier in spijkennisse hebben we een Zwembad. en daar is het nog Warmer. Spijkennisse staat op de Laaste Plaats. maar je kan wel lekker gaan zwemmen ik hoop dat echt Goed gaat en het is juist wel Fijn.

ik hoop dat ik het Goed Doe.

Coen.

1 opmerking:

  1. Supergoed Coen, dat je mag afzwemmen! Je bent een topper! Veel succes he! Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen