vrijdag 23 april 2010

de nieuwe Fishdom

ziezo jullie krijgen ook nog wat Te lezen hoor. ik heb een tijdje gleden de nieuwe Fishdom Gespeeld en hij is nog niet uit en dat snap ik echter nog niet en ik vin de nieuwe Fishdom Net zo leuk net als de Winter idetie dus ik hoop dat ie snel komt bij Big fish. want hij is echt leuk. een voorbeeld hier van is. de nieuwe Fishdom heet: harvest Splash. en die is zoo leuk echt waar het is het thema over Boedrijen. ja dat is wel leuk. en ik vin dat Spooky splach. ook leuk maar niet zo leuk als de Winter en deze die nu bij mijn blogt komt. dus ben het wachten een beetje zat maar ja het is niet anders.
Coen.

1 opmerking:

  1. Hoi Coen,

    die spelletjes blijven leuk om te spelen,...maar ik ben er niet zo goed in als jij bent!!

    BeantwoordenVerwijderen