donderdag 1 april 2010

1 april idreen voor de gek houwen

vinden jullie dit ook?? 1 april mag je idreen voor de gek houwen. en ik heb pijna idren van me klas voor de gek gehouden

ik heb dit o.a gezegd: er zit een spin op je hoofd 1 April!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de school is faliet echt faliet 1 April!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dat we bij de Ct ziek zijn helaas werd die een beetje verkanld. maar ja. onze antenten. bereep het niet maar ik weet nog dat we bij de school als grap ons ziek mogten melde. en toen moesten we zeggen 1 april. maar somggen grappen zijn natuurlijk niet leuk.

Grappen zijn leuk maar sommge weer niet hoe dat zit weet ik niet. maar 1 april vin ik wel leuk om idreen te elkaar gek te houden;). this wel leuk.

Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten