maandag 19 april 2010

dag dag Scheveningen

Jammer jammer Dus Dag dag Scheveningen daar mee wil ik Zeggen dat het ons Schevinengen niet meer is we zijn er Gistren nog even langs Reden en ze hebben de Have Strand weg Gedaan. nu komen we er niet meer maar wel goed dat ze meer pakeer ruimte Gedaan hebben. maar Dat Verading. Moesten ze Ergens niet doen.

nu komen we Natuurlijk niet meer nu komen meer Boten aan. en het lijkt net als of of je niet meer welkom bent dit vinden we echt niet leuk. dus ik heb eiglijk geluk. maar ik vin het ook wel jammer want een lekker Friet van Schievingen is ook heel erg lekker. dus het is gewoon heel erg jammer nu Moeten wij even ander zee gaan zoeken bijvoortbeeld Zandvoort. dat lijkt me ook wel wat. dat heb ik ook nog even opgezocht bij google maps. en het is best wel ver. maar het lijkt me wel mooi.

Dus hier bij dag dag Scheveningen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten