donderdag 6 mei 2010

een ah xl in Spijkennisse?

mooi niet. dat is niet leuk dat je op ah.nl te krijgen ziet dat een van de ah's in Spijkennisse een xl word. voor de Verbouwing. dus ik heb geen Glijk. en wat Nou als ik Gelijk? dan was ik Helmaal Blij. maar nu ben ik wel heel erg boos geweest want het is gewoone ah. en het stond nog voor dat het op een gewoone ah. op de site en nu in een xl. kijk maar als je goed kijkt kun je het zien. ik snap dat echy niet. ik Krijg ze wel.

het moet Treug. de andre ah's staan wel Goed.
ik voel me zo bedrogen.

Coen.

2 opmerkingen:

  1. Flauw hoor van Albert Heijn, ze hebben veel minder eten gekregen en alleen maar dom non food erbij. Het is echt geen verbetering!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe kun je nou een Brief Schrijven naar Het Hoofd Kantoor Mama?? dat Vraag ik me wel even Af als je snapt wat ik Bedoel. ik ben Blij dat je met me eens bent. het is een Schande. ik vin dat ze het moeten Veranderen?? wat vin jij?? dit kan Toch niet? we waren Verbaasd en nu die domme non food inderdaad er bij. 1 xl was ook een Verbetering geweest voor ons Spijkenisse.

    Groetjes van Coen ( op Coenhartmann)

    BeantwoordenVerwijderen