zondag 11 april 2010

werkweek 6 tot en met 9 april in Hoogeloon

Hallo allemaal,

ik ben van Dinsdag tot Vrijdag op Kampgeweest ( werkweek) en het was leuk we Gingen dit Schooljaar naar Hoogeloon het was een mooie huis. en Hoogeloon is vlak bij Tilburg. en ik heb ook het hoofkantoor van Kwamtum Gezien in het echt. we hebben allei Dingen gedaan o.a Vossenjacht mijn Team had Gewonnen maar het was niet echt Maijker. het was Best Lastig. dit was Dinsdag Midag.

Dinsdag Avond Gingen we Bingo spelen en dat was best leuk. maar ik Begon moe Te worden. want het was een lange Reis. maar ik heb bij de Bingo en meoroe gewonnen van madroedam. hij is leuk om Te spelen.

Woensdag. Gingen we eerst Ontbijten het was heerlijk. en we Gingen wat leuks doen naar de kaasboederij. en naar de papagaaien centrum. we Vonden dt leuk. we hieden ook een Gesprek bij deze Dag. en een Cijver. bij het Papgaaien Centrum hadden we Pata op als lunch. en de Pagaien Voeren vond ik ook leuk maar dit wil ik niet meer doen.

Donderdag was de Laaste dag en we hadden ook een sportdag, het was leuk. maar we hadden ook nog een Bonte avond wij van Vz2b mijn klas genoten hadden het Goed gedaan ik had Gedanst en het gin Prima. we hadden ook nog een Disco. en ik bleef op tot 22: 45 uur. dus ik was heel erg moe.

Vrijdag deze Groote dag Breekt aan. want Me Oma En Marjo. kwamen op bezoek en uit eten. dus dat was Gezllig. we Kwamen om 13:oo uur op school. en me Juf was een beetje boos op me moeder. maar ik wist wel dat me moeder helmaal niet kwam ophalen. en ik ging gewoon, met de bus mee.

dus als het 1 uur is dan ben ik twee Dagen Treug, van het Kamp. en ik Vond het leuk.

Groetjes van Coen.

1 opmerking: