donderdag 2 april 2009

teknig van School

gistren was het 1 april en op school hadden ik en me juffvrouw een leuke Grap gemaakt voor me klas genooten het eerste Grap was dat ze weg moesten en daarna dat ze niet pauze mogten Houden en ons juf dus ook niet dat was heel erg leuk en ook dus om Te lachen. wat Minder Grappig was Dat ons Jarige jop Gistren en vandaag niet zo lekker Voelde hij was wel erg Dapper om naar school te komen. hij is nu 15 jaar in de Grotte Pauze voor vandaag heb ik een tekinig gemaakt voor me eigen Blog. Dit is hem Dan ik heb in de GRoote Pauze Gemaakt het is weer Kunst en ik heb ook een Draak van rood Gemaakt het is ook van Stiften gemaakt.
bij ons zijn er kikker's in de Vijver heel erg leuk en ook heel erg gGzllig.
maar het gin er om van de Teknig.
Groetjes van Coen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten