zaterdag 4 april 2009

een molen in Brielle

Morgen is het voor het laast van dit jaar Kom in de kas. Dat is heel erg leuk we hebben het 1 keer Overgeslagen. dat was in 2008. om dat het heel veel regen zou kunnen voorseld hebben nu is het imdels 2009. en de laaste was 2007 en we ik zei dat het 2 jaar gleden was nou dat klopte. maar het is ook leuke om alle planten te zien bij ons voorne putten moet je bij alle kassen en bij de Molen's moet je Parkeren Ik vin het bij de kassen waar wij vlak bij wonen voor de kassen niet echt handig maar voor De molen's vin ik het oke. we zijn vandaag naar kom in de Kas. geweest en naar een molen in Brielle een leuk molen is dat het is een Standerdmolen en hij Draaide ook en de molen winkel zag er ook leuk uit. De volder hebben we meegnomen en er staat ook alles over deze molen in ik heb allen de voorkant ingeskant dat maakt mij niet zo veel uit. om dat het ook een leuke molen is. dit is hem en ik vin hem ook heel erg leuk. We gaan op Goede Vrijdag nog een keertje heen.
Coen.

1 opmerking:

  1. Je hebt nog niet eens verteld over kom in de kas in het Westland. Met die hele hoge kas. Of komt dat in een ander blogje?

    BeantwoordenVerwijderen