dinsdag 14 april 2009

dorney Park



dorney Park van Rollcoaster Tycoon 1 hebben we alle 2 mijn Pretpark heft ook een eigen Houtenachtbaan en dat heet Houtje. hij gaat wel 77 kilometer per uur en me eigen baan heet nu junio coaster. ook een eichte mooie naam er zijn twee plaatjes gemaakt door mij dit is mijn eigen Houten achtbaan het was zo lang Gleden dat goed gin ik was het blijkbaar verleerd! maar ja dezen houten achtbaan gaat ook onder de Grond. en zo zit
dorney Park er echt van rollcoaster tycoon 1. dorney Park heb ik ook Zelf gebouwd bij rtc2 en daar is die wel 206 lang voor een pretpark helaas kan ik daar geen foto's voor maken. om dat het dan Zwart word. bij deze is het gartis en bij de mijne is het geld en bij de arkzies hoef je niet te betalen. bij dit stuk heeft Philip al een aardig begin gemaakt. dit is rtc 1
dit is ons laaste vrij je dag. morgen gaan we weer naar school.
Groetjes van Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten