maandag 13 april 2009

ben's wonder park deel 3 (slot deel)

dit Park heete Ben's wonder Park en het bestaat niet meer. het had wel 76 akrkzies ik heb een kinder achtbaan gebouwd die heet: Coen's eigen baan. de laaste keer met het park gin het heel erg goed nu niet meer om dat de gasten heel veel ginnen verdwalen dat is best wel jammer. ik had de kinder achtbaan niet Zelf gebouwd. maar gewoon een eigen naam en een kleur geven zo dat ik een eigen naam kon Verzinen. hier is de laaste plaatje van het Pretpark als je heel goed kijkt zie je de achtbaan. kijk maar hoe veel dit is. het zijn er veel de houten achtbaan was het langste en ik had ook een eigen mooiste waterachtbaan wat er ook leuk was. een splach van 64. en die gin niet door een tunnel. dit plaatje ga ik ook even op hyves zetten en dit verhaal ook.
idreen nog een fijne paasdag.
Groetjes van Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten