dinsdag 31 maart 2009

ah en de Bonus

het Bracht me net op een Idee om de ah boekje Bonus Te scannen want het zag echt leuk uit van Pasen Dat is Bijna ook Zo ver. Morgen is het Wel Grappen dag. dan is het 1 April. het is namlijk zo dat ik geskant heb is dit ook een rede. het gin niet om een heele voorkant maar een logo. kijk maar eens even mee. Grappig is dat dat het een mooie. logo voor even is Geworden het lijkt me ook een leuke voorkant voor de Kerst. maar dan met sneuw er op en dan met een sneeuwpop er bij en wat Vlokjes het. dit is eiglijk ook een idee. om te Scannen en niet om een heel boek te kunnen krijgen ander wordt het ook niet mooi meer en das zonder. ik had tegen Mama Gezegd. hier heb je de ah logo met de Bonus. en Mama zegt: heel erg mooi hoor Coen. Dat heb je goed gedaan. ik ben ook heel erg Blij dat ik Gedaan heb en we zijn ook Vandaag wezen opruimen van de Tafels. en Mama is ook erg Tros op ons. mooi Blog is dit weer
Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten