zondag 19 april 2009

nooit gedacht te spijkennisse

met Dit Briecht ga ik Vertellen dat de molen in spijkennisse gaat Verhogen en dat doen ze nu pas. de molen in spijkennisse gaat wel zeven meter opgehoogd en dat is zerker hoog ze zijn maar nog maar pas begonnen het moet eind december klaar zijn dus ook eind dit jaar, het staat ook in me eigen boek. ik heb een foto van rtv rijmond zo gaat de molen in spijkennisse er uit zien en dat is best wel lang als je dit kunt zien. mechien als ik naar school bijvoor beeld dan kan ik hem zien. mechien een pannekoek huis voor deze molen en dan kan ik hem weer zien draaien.
want Morgen ga ik al me spullen meenem voor me werk stuk over de molen's in Zuid holland en daar heb ik best veel zin in. ik weet nog niet waneer ik hem mag Houden.
Coen

2 opmerkingen:

  1. En waarom heb je de foto's niet geplaatst die ik voor je gemaakt heb?
    Maar verder is het weer een leuk verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. om dat ik het niet ontvangen heb en dat is heel en heel gek vin je niet? Bedankt dat je hem wel leuk vin en dat gaat het wel eiglijk om ik Vraag me wel af waneer Papa eens gaat Werken aan's zijn blog het is alweer 2 Manden Gleden nu Bijna 3 hij heeft deze maand nog niks gedaan. maar ik heb alles voor deze maand voor even op te hoogte te houden.

    Groetjes van Coen

    BeantwoordenVerwijderen