donderdag 19 maart 2009

nieuw in sixflags Rotterdam: splach






gistren had ik ook een boomstam op de River gebouwd. en die gin wel van een snelheid 99. en toen gin het mis. toen was ik hem wel mooi kwijt. ik heb weer drie nieuwe Foto's en voor 1 keer krijgt het voor de label Spelltjes En zo. want het is ook eiglijk een spel. mijn. Sixflags Rotterdam heel erg blij. want het heeft. een nieuwe splach die 1 kilometer langzaamer gaat namijk 98. maar Toch heel erg snel laat ik eerst maar beginnen hoeveel me Park heeft me park heeft al 26 akrkzies en dat is dus me nieuwste. en de 3de tolet was de 25ste ik ben ook bzig om het park mooi te kunnen houden. hier zie je de nieuwste akrzie beter. het is beter te zien. en zo is Sixflags rotterdam nu. mooi Toch met al die Groen? ik heb nog veel ruimte over.
Groetjes van Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten