zondag 22 maart 2009

een paar leuke foto's




































Gistren heeft Mama een nieuwe Printer. de Ouwe Printer die krijg ik maar ons Kamer moet dan Verboud worden. wat leuk is aan de nieuwe Printer dat mama ook Foto's Maken. zo als de onbijt van egneland voor ons Oma. Philip en ik hebben foto's van Papa. ze zijn ook wel een paar van oostenrijk. en ook van egneland van de groote vaktie van 2008. het zijn er wel 17. daarkom kies ik de leukste foto's uit. dit was bij den haag. een oliebol Kraam. dit zijn wij. wij zien hier een stuk jonger uit. dit was bij winkelcentrum Atrio. toen heb ik daar ook mijn banna box Gekocht. ze hebben daar ook een groote Interspar. het is om daar om te leuk te winklen. Philip zit te teknen. en ik zit hier te kleien. nog maar 1 foto.en ten slot wat lekker's
Coen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten