zondag 8 maart 2009

nieuwe Pretpark

1 week Gleden laaste blog was op 1 maart 2009. nu is het weer even Tijd voor een blog met het laaste nieuws voor me nieuwe PretPark: Sixflags Veldhoven. ik ben nog maar net begonnen dit Park heeft meteen al 2 Achtbaanen. een van Philip die ik neer Gezet heb en ook een die ik ook zelf neer Gezet heb. maar we hebben die niet Zelf alle bij die bruine Achtbaan niet Zelf gemaakt. Afglopen maandag was het zover. ik had me spreekbeurt Gehouden en het gin heel erg Goed ik had een 8 en half voor mijn Spreek beurt: winkelcentrum. hier komt de Foto. dit is de nieuwe Sixflags Veldhoven ik vin hem Zelf veel Beter dan de eerste het gaat heel erg Goed al. de Grooste is natuurlijk Super achtbaan deze Pretpark Krijgt als die meer akrzies heeft morgen krijgt ie nog een nieuwe Plattegrond en kan ie weer in me hoekje komen.
Groetjes van Coen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten