woensdag 18 maart 2009

sixflags Rotterdam






ik kon het niet Laten Mijn sixflags Maastricht die gin weg Helaas. de gasten vonden het niks aan. en de opvolger is Geworden is Sixflags Rotterdam. Rotterdam mag verbert Worden ik Ga eerst het laaste plaatje invogen. deze Plaatje is het Park voor Rotterdam om hier jullie in te lijden wat er nu hier is. er zijn ook Voltijnen in het Pretpark Rotterdam mag ook wat Groen worden zo als je water kunt zien. Groen is natuur. en dus mag het Geburen. Sixflags Rotterdam is Gratis. en het heeft nog maar 1 achtbaan maar ik ga zo weer Verder. het was me paar keer niet gelukt maar nu wel. ik kon nu een foto maken en toen een pop Zat te springen van deze waterglijbaan. ik dacht voor de eerste keer het gaat lukken. nee niet dus. bij de twee de keer ook niet. en bij de 3de wel en toen kon ik op Pauze Drukken en op Print Scrn drukken. binnenkort ook een foto hoeveel deze Pretpark heeft.
Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten