woensdag 3 februari 2010

foto's van Vroger

nu heb ik tijd om een blog te maken want ik heb weer wat Foto's van heel lang Gleden toen Philip en ik nog heel jong waren. het is echt zo. en ze zijn nog stees erg leuk ons jonren jaren laat ik het zo zeggen. was heel erg leuk maar het is nu 2010. dat ik niet meer weet. maar de eerste jaar van de Veso p weet ik ook niet meer om dat eiglijk ook lang gleden is we zijn inmeleds 16. tja en dan kan je niks hernnien over bijvoorbeeld trug naar de Tijd ik noem maar wat op dus. zo zeg ik het maar even. dan nu de Foto's. dit ben ik.













dit was ons eerste keer in Putten. met ons oma. putten blijft nog harstikke leuk. dit is het Bed van Putten waar we een keertje Geslapen hadden hier komt Philip met ze Klompen. hier zijn Philip en ik van de Sportdag van heel lang Gleden. hier ben ik. gewoon een Foto.
dit waren de Foto's van heel lang Gleden ik hoop dat jullie het heel leuk zullen Vinden.
Groetjes van Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten