maandag 22 februari 2010

sixflags Vancouver

een beetje Relame mag Best en nu Helmaal want het Staat nog Steest Over Vancouver en ik Kwam met een Goed idee. Namijk met een mooie nam voor een PretPark: Sixflags VanCouver deze Pretpark kent al 2 achtbaanen maar de houten achtbaan is eiglijk de Ouste achatbaan van het Pretpark, Philip heeft hem Verbeterd en het is een Meesterwerk Geworden dus ik ben er Blij mee Geworden. wat wel zo is: het Pretpark brengt geen sneeuw maar er komt wel zon en Regen en wat Grijs en mooi weer. hier zijn de eerste plaatjes van het Pretpark. later komt het Vervolg. deel 2. maar als Sixflags Vancouver Helmaal klaar is dan komt deel 3 en dat is ook weer het slot deel van mijn eigen Pretpark. dit is: Vancouver achtbaan en heb ik Gebouwd en toen heeft Philip hem Verbeterd. het is een mooie achtbaan en ik ben er nog tros op. en dit is dan de eerste plattegrond van het pretpark er moet nog veel geburen want ik ben nog niet klaar met me Park.
ziezo. deel 1 is af Binnenkort deel 2.
Groetjes van Coen

1 opmerking: