zondag 7 februari 2010

het Vervolg van maasluis en amsterdam

Het vervolg van Maasluis en amsterdam maar hier komen Foto's bij deze Blog. want we hebben nu heerlijke Krokketen Gegeten en ik moet je Zeggen ik hoef geen andre meer ze zijn Zo lekker zo lekker. daar ga je meteen naar amsterdam of naar Maasluis. alleen dat korstje al is al zo lekker. jaja. bobeer het maar een keer uit je zul geen spijt van te hebben. dit is in amsterdam en je ziet ook dat het best een klein winkel is. de link van deze bakker is hier, als je op hier klikt

Philip en ik Staan te wachten. de klafskrokketten in een pan.en hij is klaar ziet er goed uit?? en de Garnalen Krokketten en die waren ook lekker Zelfs ik vond hem lekker want ik hou niet van Garnalen maar hier mag ik hem wel.
dus wie weet het is erg lekker.
Groetjes van Coen.

1 opmerking:

  1. Gelukkig vond je de garnalenkroket ook lekker, maar je favoriet was wel de kalfskroket.
    Ze waren erg lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen