donderdag 28 januari 2010

voetbalplaatjes weer bij ah

sins maandag 25 januarie 2010. is het weer zo ver. er zijn weer voetbalplaaatjes bij ah. van dit zeizoen 09 10. dus we zijn even naar het stadhuis geweest en toen weer naar de ah. en bij de ah in het Centrum heb ik een blik Gekocht om te Sparen dus ik kan mijn plaatjes bij school wel zeggen: ik ga ze Toch Sparen in me bewaar Blik volgens mij is dit van vorge jaar. maar dat maakt mij niet uit.

ik zei tegen de fitniss Groep dat ik helmaal niet van voetbal hou. maar ik vin de Voetbal plaatjes wel leuk.

ik weet niet wanneer de actie stopt.

maar het is weer Trug.

Coen.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb net een heleboel pakjes gekregen bij onze Albert Heijn, dus je kunt er vanmiddag al een boel in je bewaarblik stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat ik dat weet Coen, zal ze voor je bewaren !

    BeantwoordenVerwijderen