zaterdag 13 februari 2010

school disco

we hadden Gistren een school Disco en dat was heel erg leuk het begon om 19:00 uur en het was ook heel erg Gezllig. de Disco van ons school kom 3x per jaar. en dat vin ik wel gnoeg. we zijn zo rond 21: 30 op gehaald door mama en Papa. en ik was bekaf.

maar ik ging ook nog wat leuks doen zo rond deze tijd. half mens eiger je niet. en ik had in de later Midag ja wel gewonnen ik was als eerste uit. natuurlijk.

ik vertelde nog even over de bakker. Holtkamp en ze waren onder indruk. toen de School Disco begon. hoorde ik mijn fourite nummer van Keane everybody's changing ik vin dat echt een mooi liedje. maar er kwamen ook nog andre mooie liedjes en we hebben ook nog Crazy Horzes Gevraagd en gehoord.

kortom het was weer een leuke Disco.

Coen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten