zondag 7 juni 2009

tasjes






met de naam Tasjes weet Idreen wat dat Inhoud. Een gewoone Tas of een schooltas en noem maar op toen ik in Zuidland ben Geweest dat was zo en ook in Brille. dat hadden we eerst Gedaan toen beloost ik weer een spreekbeurt Te maken en idreen gaf mij een 9 en op die zelfde dag kregen wij een tas van de molen de arend in zuidland. dit is de molen in Zuidland. en nog niet zo lang Gleden waren wij in Leiden Geweest en je kon het ook Lezen nu nog steest. toen we klaar waren. kocht ik een tas want dat mogt wel. dit is het eerst plaatje van de Tas. en je kunt op de eerst plaatje de molen zien de valk. daar zijn we in Geweest. en we konden ook daar in de Verte De Put zien Helaas Konden we niet met de auto toe. want je moet het lopend er naar toe doen we vast nog een keer. onder aan zie je hem in de maand mei en juni is die gesloten maar volgende maand niet meer. dus toen wij er waren. konden we hem wel zien. maar niet naar toe lopen. maar het was Toen een leuke dag. bij Leiden.
ik vin dat me tas heel erg mooi is.
Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten