woensdag 24 juni 2009

kermis Dordecht 2009



we Zijn Gistren Met Hedi Yentl en Michel naar De Kermis geweest en dat was harstikke leuk en ze hadden ook een achtbaan wild muis. en die kan me wat maar hij is harstikke leuk de Kermis blijft tot Volgende week maandag als ik ga bolen met de klas. hier komen dan een paar leuke Foto's we gaan een Rit je maken in de achtbaan en we zitten er klaar voor!! ja we zijn nu echt klaar voor De rit. we gaan beginnen zet je Schrap. daar komt de afdling aan ja die gin ook erg snel en ik heb ook echt goed scheeuwt. hij was echt leuk deze achtbaan krijgt van mij een 10. een akrkzie verder eerst mogten we samen gaan en heidi alleen. maar ik wilde met heidi samen gaan. we staan nog in de rij. De meneer bobeerder Philip bang te maken is hem toch niet gelukt. hedi bang. ik niet.ja philip vin je het eng? wij wel. toen ginnen we deze akrkzies doen je had een mooi uitziecht en je kon ook Rotterdam zien. een Bord.










nu komen de laaste. een uitzicht van Dordrecht heel mooi. als je goed kijkt zie je de Euromast van Rotterdam.






er was ook een Arkzie die was niet zo leuk. maar dit is wel genoeg nu een paar leuke foto's waar we Friet ginnen eten en het was lekker. we zitten bij de neus hoorn en daar hebben ze een goede Friet. en Kipcorn ze hebben eiglijk gewoon van alles.Yentl Zelf. papa is hier een Konijn. jaja
zo dit zijn de foto en je kunt ook kijken op de website van de Kermis van Dordrecht. http://www.kermisdordrecht.nl/ hoe dan ook
veel kijk Plzier.
Groetjes van Coen.

1 opmerking:

  1. He dat was een leuke dag ! al krijg je mij niet in al die enge dingen.... brrr moet er niet aan denken !!

    BeantwoordenVerwijderen