vrijdag 12 juni 2009

muscialkrant 2009


Gistren Was het weer zo een weer een leuke Muscial van ons de Gasten hadden weer Genoten maar dat is niet alles we hebben ook noog een Muscial Krant van dit jaar er staan leuke dingen in. van alle sernes en de tussen sernes. ook de voorkant is harstikke leuk echt hartsikke mooi. want natuurlijk mag de krant niet ontbreken. er staan veel Riakzies op. ( een stuk of 82) veel toch!!!!!!! ik zeg Gewoon dat dit tot nu dit leukeste was. want het eind lied was goed. en de andre liedjes zijn gewoon Hartsikke top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! daar van. had ik in mijn hoofd dat er een deel 2 kan komen maar dat denk ik nu van niet. dat is best wel jammer.
mijn schilderrij staat er ook in maar in de krant staat ie in zwart en wit.
Coen.

3 opmerkingen:

  1. Coen het was echt reuze gezellig dit jaar! Papa en ik hebben 3 avonden lang genoten van jullie optreden.
    Jullie hebben heel goed je best gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel Mama en dat vinden wij nou ook. ben je het daar met me eens?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Coen, wat een leuke site is dit! En wat heb jij dit allemaal goed gedaan. Knap hoor en ik ben ook heel trots op jullie allemaal. Iedereen heeft heel goed gespeeld in de musical. Ik ben blij dat ik jullie juf mag zijn
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen