woensdag 10 juni 2009

slot serne: serne 7

de laaste Blog en dat is de waarheid. ik kan het zeggen. serne 7 is de laaste serne van de muscial. en die vin ik eiglijk ook de beste. want we konden eiglijk van 1x naar de gymzaal en ook niet meer te hoven doen. dus dat is een klein beetje de waarheid. maar de andre doen ook heel goed hun best. we gaan beginnen pijna. maar het gordijn is open. tja ander's kon er geen foto gemaakt worden. ik sta nog te wachten. het gaat beginnen. een tafel voor de jury. heel hard gejuich. maar Straks is het zo ver. ons knappe kerel. goed hoor Philip je doet je best. boe!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo dit zijn de alle leukst foto's van ons serne

4 opmerkingen:

  1. Helemaal super Coen! Het was net alsof ik er ook bij ben geweest.

    Liefs Anouk XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt uit de kunst hoor ! Ik heb ze allemaal bekeken en gelezen, jullie zijn toppertjes !

    Groetjes
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Geweldig zeg, wat hebben jullie dat allemaal goed gedaan!
    En je verslag is ook helemaal top!
    Groetjes van Marie-José

    BeantwoordenVerwijderen