donderdag 4 juni 2009

delcious 2 deluxe

dit spel is een Restrant spel ook eiglijk 1 van me fourten ten spelltjes. Over Restrant's gesproken Met de laaste dag van de Brede school ginnen we Eiglijk naar een Restrant. en dat zul je wel op merken: De Markt. ik dacht zo: we gaan toch niet naar De echt Markt he? Want De echte Markt is buiten met een heele boel Krampjes. maar het eten was echt lekker. maar in mijn spel zitten ze ook lekker te eten en te drinken. en ik ben nu in een snakbar in dag 9. ik heb een mooie foto van gemaakt hoe wel een paar klanten daar van ik geklt heb maar ze zijn wel Te zien. je ziet de snackbar ook hier voor je. this voor deze dag wel hard werken voor dag 10 was dat ook zo. maar het is harstikke leuk en ik noem dat akzie..
een kleine Brede school Overzicht. de eerste dag was feyennoord speler's was wel jammer dat ze weer weg Ginnen.
2 dag gin Philip naar het vliegVeld niet ik.
3e dag ginnen we naar een soort Museum.
4e en de laaste dag ginnen we Uit eten. Lunchen. en lekker dat het was.
dit was het kleine Overzicht van ons Brede school. de stad in.
Ik hoop dat volgend school jaar weer een Brede school komt.
Groetjes van Coen.

1 opmerking: