donderdag 5 februari 2009

winkelcentrum

binnenkort over een maand ga ik een spreekbeurt Houden Over Winkelcentrum Waar onder meer die van hoogvliet en spijkennisse. ook kan ik ons nieuwe Winkelcentrum over Vertellen dat allemaal woon winkels heeft bij de hoek van de N218. Binnenkort gaat daar ons nieuwe Gamma daar open. hij is erg groot. dit is de Link http://www.woonboulevardspijkenisse.nl/ je kunt ook van alles hier bekijken en ook van alles welke winkels daar komen daar kun je Klkken Winkel Formules. ik heb een Foto daar nog opgeslagen kijk Dit is hem dan. dit is 1 van de 3 foto. maar om dat Gamma. binnenkort opengaat is het ook leuk dat je de gamma kunt zien.
we zijn ook zijn ook blij met een nieuwe Restrant van V&D. ik ga morgen weer Verder.
ik ben Toevalig als eerste aan de beurt.
ik heb er zin in. nog de woonbolvard en dan ben ik klaar.
Groet van Coen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten