maandag 23 februari 2009

nieuwe Computer

we zijn net Treug van ons winkelcentrum. want De computer van me Broer doet het niet meer nou ja. hij doet het nog wel maar hij strat idre keer van Zelf op en dan moet me Broer. op Mama's Computer. ik baalde hier als een stekker vandaag, want het is nu niet echt leuk om Te lachen Dus net naar het Dorp geweest voor een nieuwe Computer voor hem. want zijn Computer was ook een stuk of 12 en mijn vorge Computer ook. dus we Mogen niet klaggen. maar het was ook een oude Computer. we hebben wel Gevraagd of hij wel nog kan rollcoastren Tycoon kon spelen en dat kon nog wel nou Philip krijg ook 2 internets. maar we zijn alle 3 hartsikke blij. en als troost om te takteren hebben we alle 3 een korket bij Barm. dus dat is een Goed begin. verder heb ik geen nieuws maar dit is wel heel Goed nieus. de Computer die bij mij achter staat die van zelf op Start was van mij opa en oma geweest. waar gekocht dat weet ik noet meer het is heel lang Gleden. maar het schiet ook niet op als je idre keer moet wachten. we zijn allemaal blij. mama kon ook nog Betalen.

Coen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten