maandag 9 februari 2009

restant

ik heb een spel en dat heet: Restaurant Tycoon Dat is een leuke spel ook wel een beetje lastig maar toch heb ik geen spijt van. ik heb ook een foto van het spel. het is de bedloing om restrant's te kunnen openen. lastig in het engseles. ik ben ook sins vandaag ook ziek ik ben weer verkouden. dit is hem dan. waar bij je Restaurant kan maken inrchinten naar je eigen smaak. het past nu op mijn eigen Computer niet van me vorge computer van 8 jaar toen kon het spel ook niet gespeeld. worden dit spel word dit jaar een stuk of 3 want ik heb hem in zuidplein gekocht. maar dat weet ik echt niet meer. onder de Label voor spelltjes en zo. ook voor binnenkort ga ik weer met me park uitleggen maar weer eerst aan de gang.
klint leuk?
veel groet van Coen.

2 opmerkingen:

  1. Klinkt heel goed Coen! Ik wil het ook wel een proberen om te spelen, wie weet kan ik je dan een handje helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat kan ik wel doen vin ik wel een goed idee van je mama. echt als het wel past bij jou temiste.

    Groet van Coen

    BeantwoordenVerwijderen