vrijdag 6 februari 2009

een spel

vandaag heb ik een spel gespeeld bij school met ct. het was heel erg leuk ook hebben we voor de rest een afgescht feest gehouden want onze stare is vandaag voor het laast helaas. maar hij is nog elke vrijdag bij het sport bij ons school gebouw en dat is wel leuk.



ons team. heeft gewonnen ik moest wel in me uppie spelen want mijn vriend was moe en de andre waren af. we hadden ook een nieuwe gezicht.


ik heb een bal opgeslagen die is ook van het internet. we hebben het ook ites ander's gedaan. als iemand het raakt dan is iemand af. maar als iemand tegen het hoofd of tegen de grond dan is die niet af.
dat waren ons regel's.
ik vond het heel leuk.
Groet van Coen

1 opmerking:

  1. Zo te lezen hadden jullie het weer heel gezellig. Maar wat bedoel je met we hadden ook een nieuw gezicht?

    BeantwoordenVerwijderen