woensdag 4 februari 2009

papa is ondeugend

wij Weten allemaaal van sperwerhoek 26 Dat onze Vader ondeugend is en Zerker vandaag. want Papa en ik ginnen waddlen naar ah strrenhof. toen we binnen waren gin hij twars door de kassa langs en hij gin niet naar de echte ingang in. de kassajufvrouw was niet boos maar ze zei wel: dat mag niet he!!!!!!!!!!! dat vond ik ook. maar hij had geen zin zei hij tegen mij. ja dag dacht ik This een echte ondeugend kerel. net als gistren toen vroeg hij aan me jufvrouw. dat we Rotterdam's moesten gaan leren.

mijn Jufvrouw zei: daar kom niks van in Coen kan echt Goed nerderlands.

mijn jufvrouw voeg mij of ik me vader beter Nederlands. kan leren. dat kan ie ook wel Beter gaan gebruiken dan het drechts.

hooplijk gaat het eens me een keertje lukken. want het was Gistren Raporte avond. dus toen vroeg Papa dat.

Groet van Coen

4 opmerkingen:

  1. ik ben het niet met je eens Coen.
    Ik ben wel een lieverd en dat ik verkeerd liep komt omdat ik haast had want ik moest nog brood maken voor jou en je broer.
    En Drents proaten blief ik ok doun.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve Coen, volgens mij zijn alle vaders wel eens een beetje ondeugend, mijn vader is soms ook ondeugend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat zeker nooit meer met papa boodschappen doen?
    Maar hij is toch wel lief toch? Hij maakt elke ochtend lekkere thee en sinaasappelsap voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij bent de liefste Mama maar Papa niet.

    Groet van Coen

    BeantwoordenVerwijderen