woensdag 20 januari 2010

molen de Vier Winden

ja ja het is weer eens zo Ver ik ga weer eens een Blog maken over een Molen maar dan in Rotterdam. (terbergge) Daar werd ooit ons moeder opgemoen voor meeloper's ze Verkopen ook meel de molen heeft ook een eigen Website. http://www.driekleur.com/ dit is de Link van deze Molen mijn eigen Plaatje nou ja niet helmaal maar hier een voorbeeld. van de molen. dit is de molen de Vierwinden. en hij is op deze foto aan het Draaien Geweest. deze Molen Verkoopte ook heerlijke Pizza Deeg nu gaan we naar Vlaardingen.

Groetjes van Coen.

1 opmerking:

  1. Mooie foto Coen, ik ben fanatiek amateur molen fotograaf :)
    Ik heb er al veel gefotografeerd maar deze heb ik nog nooit gezien.

    Leuke Blog heb je.

    Groeten, Bram

    BeantwoordenVerwijderen