zondag 24 januari 2010

lekkage in Utrecht

wie heeft ooit Gedacht dat er in Utrecht een Lekkage zou zijn? niemand? nou ik wel en dat is helmaal geen Pretje. Zerker niet als je naar Huis wilt. ik mis me de Computer ik vond het helmaal niet leuk voor me Oma. maar toen we al heel lang Bij oma waren. gingen de Beuren haar Helpen. maar toen wij Gingen Lunchen. was er een meneer die zei Je moet lootgitter bellen en dat leukte niet.

en dat vin ik geen Goede schrve. want als je zonder water zit wat moet je dan doen? maar Gleuikkge, kwam haar Buren een emmer vol water Geven ik bedoel niet al te vol maar wel een emmer voor thee. want het is niet leuk.

toen we in de avond naar Huis gingen Rijden gingen we nog even naar de Verhagen en zo Liep alles Toch nog alles Goed af en zo Vandaag. zijn we even nog geupte en het is niet goed Geaan. Hellaas heelaas maar ja, wij kunnen nog niks doen.

Coen.

3 opmerkingen:

  1. Het was inderdaad niet leuk, maar helaas heeft oma nog steeds geen water. Hopelijk kan er morgen een loodgieter komen om de boel te herstellen. De buurvrouw gaat de huurbaas bellen en aansprakelijk stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Coen,dat is me wat zeg.
    Gelukkig dat je oma goede buren heeft die water kwamen brengen.
    En dat ritje naar Verhagen maakte voor jou en je broer alles weer goed.Lekker hoor een paptatje van Verhagen.
    doei groetjes happy beppie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ajakkes Coen, dat is allemaal heel vervelend.
    Gelukkig dat er nog goede buren bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen