zondag 20 december 2009

sneeuw 2

dit is deel 2 deel 1 vin je bij me moeder Lizzy's hoekje. Afglopen Donderdag heeft het Gesneeuwd vandaag ook weer er zijn weer mooie foto's gemaakt. ik Mailde.vanochtend tegen me moeder dat Spijkenisse veel leuker is met sneeuw. en dit zijn de Foto's dit is een foto van donderdag vroeg. het was ook nog donker. hier zitten allebei de Volgels lekker te eten. hier is de vogelvoer op maar de Tafels zijn helmaal vol gesneeuwd. en de Grond ook.en het ziet nu een klein beetje te sneeuwen. en bij ons vlak bij de voordeur is ook helmaal onder de sneeuw. maar goed hier nog een foto. hier zijn de Volges op een rij. ze liggen ook een beetje onder de sneeuw. en hier is mijn Vader.

voor de Rest is nu alles met sneeuw.

ik wens jullie nog fijne kerstdagen.

Groetjes van Coen.

1 opmerking:

  1. Je vader wilde ook graag een foto op zijn telefoon van de sneeuw. En ik vond het leuk om daar weer een foto van te maken.
    Het was wel erg hoor al die sneeuw. Dat zijn wij helemaal niet meer gewend.

    BeantwoordenVerwijderen