zondag 6 december 2009

Fishdom: Frosty Splash

dit spel heet Fishdom: Frosty Splash ik vin dit een leuk spel. van wege dat de kerst ook er aan komt sins vandaag heb ik een nieuwe Vissekom Gekocht en die heet: Lizzy's zee maar die nog een beetje kaal. maar dat gaat nog Verandren zo als mijn eigen vissekom die heet Coen's zee. en die is al Harstikke mooi. en genoeg. de vissekomen zijn Best duur. van 20 euro of zo. en dit is het logo. van het spel.dit is mijn Vissekom. ziet er mooi uit he? en dit is dan de nieuwe Vissekom met als de naam: Lizzy's zee. maar het ziet er nog best kaal uit. maar dat gaat verandren.

Gretjes van Coen.

1 opmerking:

  1. Gelukkig heb je er al wat veranderingen in gedaan. Wat heb ik nou aan zo'n lege vissekom?

    Groetjes en kus van je mama

    BeantwoordenVerwijderen