vrijdag 25 december 2009

Scheveningen pata zee meeuwen

we zijn ook nog naar Scheveningen geweest en daar gingen we Pata halen met Kroket en Fikadel voor mama. Philip had ook nog een Kroket. Het was allemaal lekker. maar het Vulde ook wel erg Goed dit keer maar Me Moeder zei ook. we hebben ook goed ontbeten. en dat was ook zo. en toen we klaar waren met eten van ons Pata gin Papa de Pata gooien voor de Zee meeuwen een Meneer zag het en die vond het niet zo leuk maar wij wel wij Moesten lachen. toen Papa het nog een keer deed gin die menneer maar weg en hij Dacht mechien wel: dag Mensen zoek het maar Uit ik ga hier weg. dat dacht ik. niet. maar het was een leuk Gezicht de zee meuwen waren boven in de Lucht ze zagen ook dat papa de Pata. ging gooien ze Vonden het allemaal erg lekker.

dit was ons Kerstmaal hapje. maar ook klein beetje voor nieuwejaardag. want dan gaan we ook nog naar Scheveningen.

hier bij me 2e blog voor vandaag.

Groetjes van Coen.

2 opmerkingen:

  1. Of we op nieuwjaardag gaan weet ik nog niet zeker hoor Coen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee oke daar heb je wel Glijk in Beste mama maar Toch het kan weer waar zijn Toch?

    Groetjes van Coen

    BeantwoordenVerwijderen