donderdag 31 december 2009

egneland en nijmegen.

wat een Herrie. in Nerderland maar Toch we hebben nog voor 31 December nog wel wat leuke dingen gedaan en ook vandaag hebben we leuke dingen Gedaan. daar kom ik Straks op Trug we zijn afglopen de nacht op zondag naar Egneland Geweest. en het was heel erg leuk er zijn mooie foto's Gemaakt zo als deze Foto ik gebruik niet alle foto's hoor. hier ben ik. onderweg zagen we een leuke molen. dit was hem en dit is een weg met wat Boomen we gingen ook nog naar Asda. Canterbury, en die is heel groot. hier is dan de asda. een Brivenbus. bij de ingang van de supermarkt. en een mooie bord.

dit zijn alle foto's voor het blog.

nu kom ik Trug voor vandaag. we zijn naar Nijmegen Geweest, we zijn wezen Oliebollen wezen hallen en het vuurwerk is daar wat minder erg dan bij ons. je schrikt hier erg, en dat is hier geen pretje. maar de olliebollen van Nijmegen kennen we sins 2008. en toen hoeven we geen Olliebollen meer. er zit ook een lekker smaak aan die olliebol aan,

het was wel een lange rit. ik vond het ook wel een lange rit. maar Helaas. waren de Olliebollen nu wel Harstikke koud.

ik wens idreen een gezond 2010

Groetjes van Coen.

1 opmerking:

  1. Ik wens jou ook een heel gezond en gelukkig nieuwjaar Coen.

    En toch vind ik koude oliebollen uit Nijmegen lekkerder dan warme uit Spijkenisse

    BeantwoordenVerwijderen