vrijdag 4 september 2009

Cooking dash 2

het nieuwe School jaar is alweer Begonnen 2009 2010. maar de eerste week was wel een klein beetje raar. dat ik een aanval had maar de 1ste week van School was ook heel erg leuk. maar Gistren Cooking dash 2. en die had ik al Gezien bij de maker toen het nog vaktie was en toen we nog maar net Trug Waren. een mooi Voorbeeld. dit is het nieuwe Spel. en ik ben al heel erg Ver namijk Level 28. het is leuker dan de 1ste Cooking dash want met de 2e deel mag je zelf hambugers maken. en je moet het eten ook Serveren. dit is het levelmap wat ik net Schreef dat ik op level 28 zit dat klopt. want ik ben Bzig om Mama In Te halen en daarom heb ik het een beetje Druk maar Daarom kan ik nu een blog maken.
De Tijd gaat Hartstikke snel. Het is alweer September. voor je het weet is het Oktober. de Tijd gaat echt snel.
en school is bij ons op de laaste dag begonnen.
maar Goed ik heb weer een Blog Gemaakt.
Groetjes van Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten