maandag 24 augustus 2009

egneland.

2 weken gin snel voor bij en het was leuk. het begon met het alle leukste. met deze kerk moet het Verhaal Beginnen Deze Kerk is 1 van de Grooste Kerkjes van Egneland. en we waren nog maar net uit. dit Handen was bij dit kerk. met de Kraan word snel Warm. maar we zijn ook wezen uit eten daar. dat was ook Harstikke leuk toen we klaar waren met de litte chef. ginnen we Foto's maken van de Vlag. voor dat we ginnen deze Foto's maken van de Vlag ginnen we eten. Marie Philip Papa en mama Hadden Fish and Chips. ik had Chips met een Lekker Pay, en hier heb je dan Mijn Eten.

we hadden ook Tennis Gespeeld. Trein Greden en nog veel meer Leuke dingen het was zo leuk. ik heb voor me Computer een nieuwe Muis Gekocht en die doet het erg Goed.

ik moet nog Zeggen het was erg leuk.

wel moet ik zeggen in Nerderland: lekkre aankomst Stinken en je komt Trug van Egneland Frankrijk en Belgie. ik ben blij dat ik dit Kwijt kan. en het was Gewoon Geslaagd.
dit zijn De foto's. voor De blog.

Heel veel lees Plzier.

Groetjes van Coen,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten