zaterdag 19 september 2009

de eerste Disco van het eerste school jaar.

gistren was het 18 September en Toen Bleef ik op School want ik bleef over voor de Disco. en het was weer een leuke Disco. en het was het eerste Disco van dit school jaar het gin nu over Kennismaaknig. we hadden o.a Frans Bauwer. Jan Smit en Machiel jackson.

het was heel gezellig maar toen de Disco nog niet begonnen. had ik het heel warm we gingen rond 17:00 uur Eten en dat was Friet. ik had Kroket.

maar in de Ochtend. was Philip een Sufkous hij had zijn brood vergten. 9:30 kwamen Mama en Papa even Langs

om 21:30 wedden we opgehaald door Mama en Papa ik was Bzig om wat te kolen. ik had het zo Warm. maar ik had Gedanst allen en ook met een paar juffen Philip Niet hij Schaamt als hij danst maar hij vindt het wel leuk bij de Disco, we hadden Cola, gedronken. o.a

ik had Lekker Geslapen.


dit was ook een mooie Disco thema.

Groetjes van Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten