zondag 2 augustus 2009

Wanneer Word de Molen van spijkenisse verhoogt?

ik las Gistren op Wikipedia Een klein stukje tekst over de Molen van Spijkenisse dat 7 meter te hoog is.


waarbij de molen zeven meter wordt opgehoogd, zodat de gemeente haar bouwplannen in de directe omgeving kan realiseren zonder belemmering van de windvang. De Rijksdienst voor Archeologie, Cultuurlandschap en Monumenten vindt deze ophoging te groot en mogelijk verliest Nooitgedacht daarmee de status van Rijksmonument. Dit vin ik wat Minder Leuk nieuws. wel heb ik de Foto's uit Wikipedia 2 Foto's op Geslagen. hier gaan ze De molen Verbouwen. Voor De 7 Meter. ook hier is de molen er klaar voor de 7 meter omhoog. hij kan echt 7 omhoog. Denk maar eens aan die groote molens van Schiedam en die zijn de Groote molen's Ter Werld. dat kan dan ook bij Deze molen. Dus ik wil dan ook van Gemteente Spijkennisse Geen Gzeur Als die molen weg gaat dan word Spijkennisse echt Harstikke Saai maar het zal niet geburen.
dus me Vraag is simpel voor Spijkennisse Met de Titel:

Wanneer Word de Molen van spijkenisse verhoogt?
Groetjes van Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten