woensdag 5 augustus 2009

Auto Wedstrijd

Het Verhaal van de Auto Wedstrijd op 4-08-09. Toen we van Oma naar Huis ginnen ginnen we een Auto Wedstrijd doen maar Route was A12 A2. bij knooppunt Everdingen naar de A27 en toen bij de A15 naar Huis. het was een leuke wedstrijd tussen ons 4tjes. ik bij Mama en Philip Bij Papa. het was echt heel heel leuk. We stonden Af en toe voor. en Papa ook. Me Vader die speelde Af en toe wel Vals. hij Gin Piep den banden maken en dat was niet te Afspraak. maar dat wisten we nog helmaal niet ik heb wel lol Gehald. Toen Papa als maar Rondjes Reed bij de Nieuwste Roltonde dat was echt even lachen echt lachen door de Telofoon van Mama hoor de ik Philip Lachen, ik zat echt in een deuk. Maar toen wij er aan kwamen, ginen ze Rechtdoor. daarna rechtaf, toen linksaf. win Won er? Wij niet ( mama en ik niet in ider Geval ) het Waren Philip en Papa maar ja het waren ook hoe dan ook Boefjes die 2 echt waar:d ik zei ook toen we naar huis ginen: dit zet ik op me eigen web en dat doe ik juist nu. maar Goed het was echt leuk en we hebben ook Juist lol Gehald. Bij Oma was het ook leuk. ook Goed nieuws we krijgen ook een nieuwe Tv soort. dat was echt ook een leuke Versassing. ben er echt Blij mee. ik stond even bij Rood bij:d maar we hebben ook echte Grapjes Gemaakt.

het was een leuke dag Geweest.

het is Bijna zo ver dan gaan we Naar egneland.

ik wens jullie een Fijne dag vandaag.

Groetjes van Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten