woensdag 10 juli 2013

zelfgemaakte naanbroodjes en Thaise kokos-kippensoep

Hallo allemaal na een kleine maand. Hebben ik weer wat lekkers op Samen dan met Philip Liesbeth en Ben het is heel bierzonde goed gelukt. En dankzij me moeder geef ik deze soep een 10 vooral om dat het zo goed smaakte maar we hadden ook brood er bij en dat smaakte ook goed het heet:  zelfgemaakte naanbroodjes en Thaise kokos-kippensoep. 
naan broodjes

Thaise kokos-kippensoep in de pan
in de kom
Erg goed gelukt dit houden we zeker er in ik ben zelf tevreden en Liesbeth ook en Ben ook en Philip. ook dankzij me moeder en het kookboek van Rudolph van veen Met  Rudolph kookt. en dan moet je kijken bij soepen en dan blz 22. en hier zijn dan de foto's.  echte aanrader om te eten.

Tot de volgende keer.

Coen. 



Het brood en de soep samen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten